vitamare

×
 x 

košík je prázdný
Nákupní košíkkošík je prázdný

Kategorie e-shopu

POMOC

RADY, POMOC, DOTAZY

Objednávka bez registrace?

Po výběru položek do košíku máte možnost přihlášení registrovaných uživatelů, registrace nebo nákup bez registrace.

Nejde vám odeslat objednávka?

Povinné pole není vyplněno
Nevyplnili jste všechna políčka s hvězdičkou – povinná pole pro odeslání zásilky, tj. jméno, adresa, telefon, atd.
Není zakliknuto "souhlas s podmínkami"
Pokud přesto nejde odeslat, kontaktujte nás prosím na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte 776589999

Nejde rozkliknout položka zboží
Bohužel při přenosu ze starého systému došlo u několika položek k poškození dat a po kliknutí na detail produktu se přesune zpátky do kategorií. Většinu jsme již opravili, ale může se stát, že nám zůstala zapomenutá položka, která udělá tyto problémy. Pak vás prosíme o známení a pokud byste chtěli tuto položku objednat, dejte to do poznámky.

Nepřišla vám potvrzovací zpráva o přijetí objednávky?
1 - zvolili jste GoPay - ale nedokončili jste objednávku a zboží zůstalo ve stavu zpracovává se.  Nedošlo k úhradě.
2 - zadali jste špatně svoji mailovou adresu. Objednávka se k nám sice dostane a my ji budeme zpracovávat, ale nedostanou se k vám maily, které vám systém odesílá.
3 - může se stát, je to ale spíše výjimečné, že potvrzovací mail skončí v nevyžádané poště - podívejte se do složky SPAM.

Objednali jste si zboží, které již není dostupné a zaplatili jste ho?
Vůbec nic se neděje, peníze vám co nejdříve pošleme zpátky. Stává se to zřídka, ale stát se to může. U takového množství položek není v lidských silách uhlídat každou změnu, svoje sklady a zároveň všechny sklady dodavatelů. Ideální je pak, když platba proběhla přes GoPay, opět přes tuto bránu posíláme peníze ihned zpět.

Zboží skladem, nebo 1 - 3 dny
až na několik výjimek, kdy je zboží u dodavatele a trvá tam delší dobu naskladnění (některá gastro balení ), míváme zboží skladem (upozorňujeme u osobních odběrů, že to někdy může být externí sklad mimo naši prodejnu) nebo u dodavatele, který nám zboží většinou do dvou dnů pošle. A tak často i položky, kde je uvedeno 1 - 3 dny na sklad ve skutečnosti mohou být na naší prodejně.

GoPay - neodešla platba
pokud platíte bankovní kartou, musíte mít u své banky povolenu možnost platby kartou on-line. Je to častá chyba, kdy pak lidé svalují vinu na e-shopy, ale ty s tím nemají nic společného. GoPay nabízí kromě platby kartou i vstup do vašeho internetového bankovnictví. Je to bezpečná brána, která vás přesměruje do vaší banky a té předá platební informace z vaší objednávky, takže za vás vyplní základní platební údaje.     

 

© VITAMARE s.r.o. 2016